Οι μαθητές βρέθηκαν για λίγο στη θέση των ερευνητών, μπήκαν στα εργαστήρια τους, βαθμολόγησαν τις πηγές στο διαδίκτυο ως προς την αξιοπιστία τους, πειραματίστηκαν παίζοντας εικονικά μουσικά όργανα με τις κινήσεις του σώματος τους, και ήρθαν σε επαφή όχι μόνο με το έργο και την καθημερινότητα των ερευνητών αλλά και με τις εφαρμογές που μπορεί να έχει η εργασία τους.
| S | M | T | W | T | F | S |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
|
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
|
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|