WISE-ACT

Wider Impacts and Scenario Evaluation of Autonomous and Connected Transport
Οι δοκιμές αυτόνομων οχημάτων (Autonomous Vehicles –AV) εκτελούνται επί του παρόντος παγκοσμίως και η Ευρώπη διαδραματίζει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη σχετικής τεχνολογίας. Ωστόσο, υπάρχει πολύ περιορισμένη έρευνα σχετικά με τις ευρύτερες επιπτώσεις που θα έχει η ανάπτυξη αυτών των οχημάτων στην υπάρχουσα οδική υποδομή και συμπεριφορά.
Αναμένεται ότι η βελτίωση της προσβασιμότητας και της οδικής ασφάλειας θα αποτελέσουν τα κύρια οφέλη της ευρείας χρήση των AV, ενώ τα συνολικά οφέλη περιλαμβάνουν μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, βελτίωση της ποιότητας του αέρα και καλύτερη χρήση του αστικού χώρου. Ως εκ τούτου, ο στόχος αυτής της ενέργειας COST είναι να μελετήσει τις έως τώρα παρατηρούμενες τάσεις και να εμβαθύνει στις αναμενόμενες μελλοντικές επιπτώσεις που θα έχει η χρήση AV στη συμπεριφορά των μετακινήσεων, όπως είναι ο διαμοιρασμός και η κοινή χρήση ενός οχήματος, η αξιοποίηση και η μείωση του χρόνου ταξιδιού, η προστασία προσωπικών δεδομένων μετακινουμένων, η επιλογή θέσης κατοικίας, κ.α. 
Κατάσταση
Ενεργό
Έναρξη
Λήξη
Τύπος
Ευρωπαϊκό
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Γεώργιος Παπαστεφανάτος
Εταίροι

Mr Anestis Papanikolaou University College London [UCL Energy Institute], 
Prof Yoram Shiftan Technion, 
Dr Karel Martens Technion-Israel Institute of Technology [Faculty of Architecture and Town Planning],
Dr Milos Mladenovic Aalto University, 
Dr Dimitris Milakis Delft University of Technology [Transport and Planning], 
Prof Bert van Wee delft university of technology, 
Dr Evangelos Mitsakis Centre for Research and Technology Hellas [Hellenic Institute of Transport], 
Dr Anna Clark Trivector Traffic, 
Prof Constantinos Antoniou Technical University of Munich [Chair of Transportation Systems Engineering], 
Dr Vasco Reis Instituto Superior Tecnico, 
Dr Giuseppe Lugano University of Zilina [University Science Park], 
Prof Amalia Polydoropoulou University of Aegean, 
Dr Floridea Di Ciommo CENIT- Center for Innovation in Transport - CENIT Consorci Centre d'innovacio del transport, 
Dr Yusak Susilo KTH Royal Institute of Technology, 
Dr Kay W. Axhausen ETH Zurich [IVT], 
Dr Moshe Givoni Tel Aviv University, 
Dr Stan Karanasios RMIT University [College of Business, Business IT and Logistics], 
Dr fabro steibel ESPM - ESPM Rio, 
Prof Cristina Pronello Sorbonne Universites - UTC [AVENUE] 20.,
Dr Eda Beyazit Istanbul Technical University 21., 
Mr Paul Godsmark Canadian Automated Vehicles Centre of Excellence (CAVCOE), 
Dr Milica Selmic University of Belgrade - Faculty of Transport and Traffic Engineering, 
Dr Federico Costantini Universita degli Studi di Udine (University of Udine) - Universita degli Studi di Udine (University of Udine), 
Mr Jorge Alfonso Kurano Universidad Politecnica de Madrid [GATV] Dr Ivana Dusparic Trinity College DUblin - Trinity College Dublin [School of Computer Science and Statistics], 
Mr Johannes Liebermann AustriaTech,
Mr Siegfried Rupprecht Rupprecht Consult - Forschung & Beratung GmbH, 
Dr George Papastefanatos ATHENA Research & Innovation Center, 
Dr Giuseppe Calabrese CNR - CNR-IRCrES, 
Prof Graham Parkhurst University of the West of England, Bristol, 
Mr Marek Togel Transport Research Centre - CDV, 
Dr Pavel Hrubes Czech Technical University in Prague - Faculty of Transportation Sciences, 
Ms Esther Zipori New Jersey Institute of Technology - Esther Zipori, 
Dr Oana Luca Technical University of Civil Engineering Bucharest, 
Dr Yaron Hollander CTthink!, 
Ms Valentina Rappazzo Politecnico di Torino Prof Lejla Banjanovic-Mehmedovic University of Tuzla, 
Prof Sadko Mandzuka Faculty of Traffic and Transport Sciences Ms Robin Chase Veniam, 
Dr Marcin Stepniak Institute of Geography and Spatial Organization, Polish Academy of Sciences