WHOLODANCE

Whole-Body Interaction Learning for Dance Education
Το έργο εστιάζει στη σχεδίαση και ανάπτυξη εξατομικευμένων εργαλείων και συστημάτων πληροφορικής και νέας τεχνολογίας για την υποστήριξη της εκμάθησης και της εκπαίδευσης του χορού. Αφορά στην ανάπτυξη καινοτομίας, σχεδιάζοντας και προσφέροντας:
  • εφαρμογές ενσώματης διάδρασης (μέσω κίνησης)
  • σύγχρονες μεθόδους καταγραφής και απεικόνισης της ανθρώπινης κίνησης (χρήση αισθητήρων, 3Δ απεικονίσεις, τεχνολογίες ολογραμματικής προβολής και εικονικής πραγματικότητας, οπτικοακουστική διάδραση κ.α),
  • ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου και αποθήκευσής του σε ενιαία πλατφόρμα με εξειδικευμένες υποσημειώσεις και υπηρεσίες,
  • λειτουργικότητες, όπως αναζήτηση ομοιότητας με βάση την κίνηση, των χαρακτηριστικών του χορού και της εκμάθησή του
  • εξατομικευμένες λύσεις σε διάφορα επίπεδα με βάση συγκεκριμένα μαθησιακά μοντέλα.
Για να επιτευχθούν τα παραπάνω θα πραγματοποιηθεί διαθεματική έρευνα και συνεργασία επιστημόνων της πληροφορικής, της τεχνολογίας, καθώς και της εκπαίδευσης και έρευνας του χορού. Τέλος προβλέπεται η συμμετοχή εκπροσώπων της διδασκαλίας και πρακτικής, τόσο του παραδοσιακού, όσο και του δημιουργικού χορού, οι οποίοι και θα μετέχουν στη διαδικασία προσδιορισμού αναγκών του χρήστη και την αξιολόγηση των συστημάτων.
 
Κατάσταση
Ενεργό
Έναρξη
Λήξη
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Γιάννης Ιωαννίδης
Εταίροι

Coventry University, 
Instituto Stocos,
K. Danse, 
LYNKEUS Motek Entertainment,
Peachnote GmbH,
Politecnico di Milano, 
Athena Research Center, 
Λύκειον των Ελληνίδων