EMOTIVE

Virtual cultural Experiences through personalized storytelling

Βασικός στόχος του έργου είναι η έρευνα, ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση μεθόδων και εργαλείων που θα υποστηρίξουν τις εταιρείες που παράγουν πολιτιστικά προϊόντα στο να δημιουργήσουν Εικονικά Μουσεία που θα βασίζονται στη δύναμη των «συναισθηματικών αφηγήσεων». Το έργο προτείνει αφηγήσεις που θα κρατούν το ενδιαφέρον του επισκέπτη δημιουργώντας συναισθήματα, αλλά και προάγοντας την επικοινωνία με άλλους επισκέπτες. Στο πλαίσιο του έργου αυτού θα διευρυνθούν οι κατάλληλες μεθοδολογίες και θα δημιουργηθούν τα εργαλεία συγγραφής που απαιτούνται για την δημιουργία τους.

Κατάσταση
Ενεργό
Έναρξη
Λήξη
Τύπος
Ευρωπαϊκό
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Γιάννης Ιωαννίδης
Εταίροι
EXUS Software Ltd (United Kingdom), Athena Research and Innovation Center in Information Communication & Knowledge Technologies (Greece), University of York (United Kingdom), INRIA - Institut National de Recherche Eninformatique et Automatique (France), Consiglio Nazionale delle Ricerche (Italy), Diginext (France), Noho Ltd. (Ireland), University of Glasgow (United Kingdom)