Το έργο MIS είχε ως στόχο την ανάπτυξη μιας υπηρεσίας η οποία, βασιζόμενη σε εργαλεία πολυμέσων και δικτυακής τεχνολογίας, θα βοηθήσει μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα να αναπτύξουν στρατηγικές μάρκετινγκ, για καλύτερη επικοινωνία με δυνάμει χρήστες, πελάτες και άλλα ευρωπαϊκά τουριστικά πρακτορεία.
Ο ρόλος του ΙΕΛ / Ε.Κ. "Αθηνά" στο έργο αυτό ήταν η εφαρμογή τεχνικών εξαγωγής όρων και η κατασκευή μεταφραστικών μνημών για τον τουριστικό τομέα.